Chillar på verkstaden..

SÅ, äntligen var årsresumén ur vägen ;)

Sitter på bilverkstaden nu och väntar på att dom ska fixa min bil. Den behöver oljebyte och bakluckan funkar inte att öppna från nycklarna och värmen i förarsätet är paj. Om ni fattaaaaaaar. Jag kan starta min bil från nycklarna också :D Elr den grejen som man har med nycklarna som låser upp bilen. Med den kan jag starta bilen så den blir varm och gosig om vintern och kall och svalkande om sommarn ;) Och öppna bagageluckan ska jag kunna också men den är ju paj. Har ingen aning om hur länge jag ska sitta här dock, tur dom har trådlöst och jag tog med mig datorn ;)

Ikväll ska jag förmodligen ut! Det finns en klubb här som har 18 på onsdagar, för collegestudenter ;) Men jag somnade sent igår så jag har bara sovit runt 5h och vi kmr inte vara hemma föräns iaf halv ett på natten. Hoppas jag håller ut ;D JAG ÄR LITE OROLIG NU EMILIA. Hehehe, man vet aldrig vad som kmr om kvällen ;) Haha -.- Hjälp


Haha, mitt computerface..

Jag glömde förresten min kamera uppe i bergen?! Hur klantig får man vara..... Men Aaron åkte upp idag och han har hämtat den så ikväll blire återförening <3

Kommentarer
Emilia

Hihiiiiii, ha så kul!!!! :D

2011-01-19 @ 18:04:09
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0