I came to dance

Jobbar på en årsresumé, sånt man kan göra när man har blogg serrni! Men sån tid det tar, är på september nu iaf :)

Jag hade videosamtal med Jasmine och Lynn idaaaaaaag! Sånt gör mig glad :) Så underbart att se "gamla" ansikten och prata och bara vara. SNACKA SKIT!

Annis vänner åkte hem idag så spenderade morgonen på flygplatsen och sen hem och åkte iväg och handlade mat. Jag äter ganska mkt och nu tänker jag på det, speciellt när jag inte tränat på två veckor, och bara för att jag tänker på det äter jag ännu mer -.- Skiter i detta nu, jag vet att det blir bättre när jag kmr igång med träningen igen men det är väldigt irriterande att det blir tvärtom. Anni och jag ska springa på en slinga imorgonbitti, jag har faktiskt inte sprungigt i mina skor utomhus än hehe..

Hello Kittyståndet



Nyårafton


Haha, det var livat.........


På restaurangen

Efterrätten

Efterfesten ;)

Körde apdansen (video kmr)


Ska se film elr läsa innan jag somnar tänkte jag, godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0