I cant stop, cuz Im having too much fun

Var på pilates idag, med alla gamlingar.. Alltid jag och gamlingarna... Jobbar förresten en skitsnygg kille på gymmet hehe. Inte alls därför jag är där flera ggr i veckan dock, lovar ;)

Aaron gav mig precis en lista på vad jag måste köpa till ikväll, ikväll blir det frukostmiddag. Om ni fattarrrrrr. Frukostburritos! Och imorgon ska jag laga mat :( När han sa det blev jag asdepp och sur hahaha.. Jag gillar inte att laga mat här för jag fattar inte recepten! Känner mig så korkad och hjälplös och hatar det. Hur ska jag fatta alla sätt man kan steka en potatis på? Inte lätt alls! Men han lovade att hjälpa mig. Så vi ska laga en stek och bakad potatis imorgon. En stek? Säger man så? ........

Jag ringde frisören idag för jag ville få en tid snabbt för att kapa topparna bara. Jag tror jag gjorde henne lite irriterad för klockan var lite över elva och hon försökte få mig att komma ett men jag ville komma tidigare. Men hon fattade ju inte vad jag menade och så säger hon "youre pushing it" hahaha.. Tror hon hade en dålig dag för hon var lite spydig hela tiden, inte för att jag gjorde situationen bättre när jag sa fel hela tiden hehe. Men när jag frågade hur lång tid det skulle ta och sånt så säger hon att det beror ju helt på frisören och längd på håret som att jag var korkad? NE, då fick man nog serrni. Det slutade iaf med att hon la på i örat på mig xD Hahaha!


Niclases kattse

Kommentarer
anni

actually siggi is dead now, didn't niclas tell you??? :D:D:D

2011-01-27 @ 03:06:59
Hannah pannah

WHAT?! no :D hahaha

2011-01-27 @ 16:53:15
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0