Jag har en plan!

Jag hade inte löss förresten! Kmr ni ihåg det? Inga löss på min skallen inte.

Jag har en plan! Skulle jag ha sagt. För när jag kmr hem menar jag då. Så här ser den ut:

- Först så ska jag kramas och gråta lite
- KÖPA ALKOHOL PÅ SYSTEMET! Fatta att jag hinner bli nästan 21 innan jag köper min första alkoholdryck? Amerikansk man blivit då.
- Åka på en liten solsemester med Jasminen
- Flytta HEMIFRÅN(!!!!!!) Stor kicka nu! Vem säger kicka för övrigt? Farfar tror jag, en gång i tiden. In till Götet ska man! Och lån får man ta, pah......
- Plugga matte c på komvux -.- Plugga där fram till hösten 2012 och jobba. Är det inte det året jorden går under? Palla att ha pluggat fram till dess då?!
- Jaja, sen ska jag söka till universitet och jag vågar inte säga till vilken skola elr vilket program som jag helst vill till/gå för det känns lite skrattretande :(

Men då ska man plugga i några år framöver! Sånt slit det kmr bli. Men jag är redo och jag är taggad!

På tal om taggad:

Jag tog min dräkt från Extra small galgen och såg när jag tog av mig den efteråt att det var en Large hehe


Det var så kuuuuuuuuuuuuul!


Sry för dålig uppdatering. Men jag är tillbaka på gymmet osv så är påväg tillbaka till mitt vanliga ovanliga liv ;) Aaron har förresten presenterat mig för oreo kakor doppade i mjölk, åh.herre.gud. SÅ GOTT?! Har haft kakstund varje dag efter middagen denna veckan hehe..

Jag frågar ut mina värdföräldrar ganska mkt om livet, arbete, utbildning osv. och idag hade Aaron och jag en av det mest intressanta konversationer vi har haft. Jag frågade om vad han arbetat med innan och lite mer privata frågor om arbeten och sånt. HAHA, nu har jag nog fattat hur gott dom faktiskt har det i detta huset OCH DET ÄR SÅ SJUUUKT! Jag vill inte skriva ut det här på internet men jag kmr ju berätta för er nångång. Så stört. Det är vad jag tycker iaf. Det är löjligt komiskt alltihop..

Men lika glad är jag ändå :D

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0