Kicking back

Då var det söndagkväll igen :) Skönt. Ligger i sängen efter att ha ätit en jättegod middag som värdpappsen lagade och nattat kidsen, nu är man mamma serrni... Klockan är halv nio och mina ögon svider av trötthet hehe. Av nån anledning har jag också nästan tappat min apit och blir mätt efter några tuggor och mår skitilla efteråt :( Jag har ingen aning om varför men hoppas det går över snart.


Beer pong :D

Hahaha, Katharina hittade en yxa! Älskar att hon är häften ryss/tysk också ;D

Katharina, jag och Nick. Fyfasen vad kul vi hade med honom!! Och han var så snäääll hahaha och K var så elak haha xD Sen blev det bara kul så jag var lite elak också men han tyckte om oss ändå, Lillkillen :') Hahaha, precis vad vi kallade honom hela kvällen, han var inte mkt längre än mig alltså. Nån cm bara och vi började kvällen med att le som två idioter varje gång han tittade åt vårat håll(vilket var ofta) och tillslut kände han sig nog rätt obekväm och jag kände mig dum för det var ju egentligen rätt drygt men sen började vi prata med honom och sa till honom att han måste LE!! Men han gillade inte sitt leende (precis vad Jakers sa till mig på vår promenad igår och krossade mitt hjärta för han verkligen så himla söt att man bara vill tjuva med honom hem till Sverige) så därför ville han inte le. Jag frågade honom senare under kvällen om han snusade också, för jag såg ngt svart under hans läpp men det visade sig vara en död tand så där hade vi förklaringen haha. Han blev träffad av en baseboll när han var yngre som slog ut alla framtänder, aotch.. Dom säger förresten snus till snus här, precis som på svenska. OCH BEN HAR LOVAT ATT TA MED MIG OCH K OCH SKJUTA MED HANS PISTOLER OCH GEVÄRER!!! Hahaha, kmr skjuta gäs och grannar så det står härliga till! Nu är ni allt glada att ni är hemma i trygga Sverige ;) Han är jägare, elr ngt.

Himla kul kväll iaf med en skop av fjärilar i magen hehe. Jag är nöjd! :) (Och tydligen cool och någons favorit au pair ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0