Kom så ska vi leva!

Kidsen är tillbaka i skolan och jag tillbaka i gymmet! Känns braaaaaaaaa! Idag har jag varit här i 8 månader. Jag kommer hem om 4 månader hörrni, fattar ni DET? Jag köpte ett stort kuvert idag som jag packat ner kläder och lite annat i som jag ska skicka hem när jag har pengar. Jag är pank. Igen. Anledningen till detta är jag ska resa. Jag ska få träffa Fridzon i slutet av månadeeeeeeeeeeeeeeeen :D WOHOOO!! I Seattle av alla ställen, se Space Needle ;) 7h flygresa till en annan tidzon hehe.

Men men men, jag ska sova! Ska försöka berätta lite mer som hänt imorgon elr i närmare framtid ;) Ni vet hur det är... Jag har städat mitt rum idag iaf! Lite granna.. Känner att jag helt plötsligt har massa kläder. Fått 4 tjocka tröjor av Kelly och köpt 3 själv nu. MÅSTE VISA VAD JAG KÖPT! På Concord i söndags, jag är så nöööjd :) Sjukt nöjd efter rundan på go kart-banan också ;) Jag kan faktiskt få skryta lite om det för det är inte alla tjejer i min storlek som drar om en ENORM svart kille på en bilbana hahahahaha!! Bara knödde undan honom med sidan och spann iväg :D hehhehehe jag är så köööööng och njuter så det låter om det!


GODNATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0