Ligger i hårdträning, tydligen

Vaknade imorse och gjorde frukost och lunch osv. När kidsen stickit iväg till skolan var det bara att bestämma sig för dagens träningspass, så är livet här i staterna. Så jag valde "Pilates Strength" OCH HJÄLP vilket pass. Jag har redan träningsvärk och vill inte veta hur kroppen kmr kännas imorgon haha! Jag valde den klassen för jag ville testa en grej som låg i schemat efteråt, så jag slapp vänta 1½ timme efter sculpt. Nämligen meditiation! Det var, intressant.. Haha, man sitter ju bara och sitter, i ca 25min satt vi. Och satt. Men jag kan tänka mig att det är helt underbart när man väl lärt sig att koppla bort alla tankar som far runt. Jag har inte tränat sen i måndags, då gick jag faktiskt till gymmet uppe i bergen och sprang 40min på löpbandet *sToLt* som gav mig stötar heeeeeela tiden!! Så fort jag nuddade det fick jag en stöt och det var så irriterande och gjorde så ont för jag nuddade ju med magen hela tiden -.-

Imorgon far vi upp till bergen, IGEN. Haha, den här gången ska jag inte glömma kameran för vet ni vaaaaad? VI SKA ÅKA SKIDOOOOOOR :D :D YEEEEEEEEES!!!!!!! Men jag har inga termobrallor hehe, kmr frysa hehe.Man är väl viking! Men vi kanske kan fixa några. För övrigt så har dom inte snowblades här så det kan ju bli intressant om jag måste ha vanliga skidor. Har inte åkt det sen jag var liten..


Carebear is the shit - fick ett mail från en tysk kompis lillasyster som undrade vart jag köpt dräkten för hon ville ha en xD hhahahahaha!! Kände mig verkligen störtlöjlig i den där dräkten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0