Måndag

Hej hej hej,

ligger i sängen och inte gör ngt. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Var på gymmet imorse och behöver inte åka till affären. Har duschat. Aaron var här och kollade till mig haha, det är lite ensamt när inte Kelly här. Hon åkte till Oregon till sin familj igår för hennes syster är inte bra alls, hon kmr förmodligen inte klara veckan ut.. Så Kelly kmr nog inte tillbaka förän till helgen elr ngt, vilket betyder att jag ska till Lexis klass på fredag och bjuda på yoghurt parfaits för hennes lärare fyller år på söndag.

Det funkar inte att ladda upp bilder just nu så ni får se bilderna från igår nån annan gång :)

Nu ska jag fortsätta lata mig

Kommentarer
E to the milia

Okej vad bra!! :D viste väl att det var LURRE ;) Lycka till nu då, heheheh

2011-01-25 @ 08:40:15
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0