Tub tub

Så vi åkte alltså tub på söndagen. Bara jag som inte hade en aning om att man gör det på snö också? Aldrig hört innan. Så jag var inte helt säker på vad jag gav mig in på, men det visade sig vara rätt kul :) Bara att jag först inte visste hur man skulle stanna och kom flygande ner för backen i rikting mot kön så jag var tvungen att slänga mig ur och gled som fasen på snön och min tub försvann.... Fick ta en annan haha ;)


Grandfather Mountains. Ska tydligen se ut som en gammal gubbe, med världens längsta och största haka..

Där ser man backarna lite

Så här det ser ut! Inte mkt mer än så. De långa köerna man ser ett rullband som tar en upp igen, lata amerikanare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0