With you I know that Im good for something

Hej :)

I söndagsnatt kom det massor med snö här så skolan blev inställd måndag och tisdag. Spontana familjen här bestämde sig för att vi skulle packa väskorna och dra upp till bergen tills idag och så blev det! Kom hem vid lunchtiden idag och jag är jättetrött. Vi hade väldigt kul däruppe och åkte massa pulka, badade i poolen, jacuzzin, bastun och åt god mat.

I lördags hade vi hejdå-fest för Emilia :( Vi åkte ut i skogen och söp till. Kul att det var värsta knarkhuset? Hahaha :D Dödsskönt folk och vi hade aaaaaaaaaskul men tydligen luktade det knark och en kille erbjöd en kompis till mig ecstasy :D Hahaha! Jag förstår att det kan låta rätt absurt för er, speciellt när jag tycker det är kul, men jag lovar att det inte vara nån fara :) Alla var på jättebra humör och med det menar jag inte att alla var höga och själv hade jag ett skitkul slut ;) Så jag är rätt NÖJD. Hehe. Elin fick förresten ecstasy-killens nummer och han var SNYGG.

Tanken var att jag skulle dra till Halo ikväll, en nattklubb här som har 18+ på onsdagar(för college), men jag är trött och vill inte köra och parkera själv där inne så det får bli nästa vecka tror jag. Måste hitta nån nära mig som inte har utgångsförbud med ;)

Tror vi har fått ihop Bahamasresan rätt bra nu med och beräknad avgång är onsdagen den 23de februari :D Till söndagen den 27de. Ska bli sjukt gött att få ligga på stranden och snorka i klarblått vatten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0