Härliga söndag!

Hej hej hej,

söndagen är nu slut. Vi ställde om till sommartid inatt så har förlorat en timme idag. Det var helt okej igår kväll, jag tog lite bilder och två videos som jag ska försöka visa för er. Vi drog vid kvart över ett nångång men fastnade på motorvägen i en timme pga en olycka. Så vi var inte hemma förän 4.30 med omställd tid.

Idag har det varit jättevarmt ute och Anni och jag sov hos Sarina så vi åkte och käka lunch och glass innan mötet. Mötet var på Discovery Center här och vi såg på nån 3D film men utan glasögon. Det var rätt häftigt men filmen var inget speciellt, en dokumentär om alperna..

MEN! Det har kommit hit en svensk tjej :D FRÅN GÖTEBOORG!! haha :D Nu är man inte den ensamma svensken längre, helt otroligt. Hon bor på Hisingen för övrigt och vet vart Stenungsund ligger ;)

Jag har världens jobbigaste huvudvärk just nu så ville bara säga godnatt( jag spyr snart med) innan jag slocknar här.

Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0