I loved you first

Strax midnatt här och vi har tittat på Die Hard 4. Gillar den fortfarande lika mkt som första gången jag såg den.
Vet inte vad helgen har att ge, mer än ett au pair möte.. Hoppas mest att folk ska friskna till så man kan få umgås lite..


Känns konstigt att snart ett år har gått sen jag var hemma. Jag minns vad jag gjorde för ett år sen, och det verkar vara så långt bort allihop. Som ett helt annat liv, precis det det är.

Jag hoppas bara att vissa saker inte har förändrats, att vissa saker bara har vilat en stund. Mer än så kan jag ju inte göra, så hoppas gör jag. Verkligen.

Det ska bli så skönt att få se gamla ansikten igen. Saknade ansikten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0