IM BACK!!

Hahaha HEJ :D Jag är hemma igen! Efter en heeeeeelt underbar, otrolig, oförglömlig, perfekt och fantastisk resa till Bahamas. Och vi är fortfarande vänner allihop ;)

Jag tänkte att jag gör ett inlägg för varje dag, för jag har över 600 bilder och förhoppningsvis en del att berätta. Det gäller ju bara att jag kmr ihåg allt. Plus en del videos! Men jag vet inte om jag kan lägga upp dom så ni kanske får se dom när jag kmr hem ist. Vilket är om bara 2 månader........... Om en månad kmr Stina, min efterträdare! Vilket ska bli skitkul förstås men det är så SNART. Kelly sa igår att hon inte kan fatta att jag bara har 2 månader kvar. Det har gått så galet fort. Plus att jag inte vill börja prata svenska igen hahaha. Det är bara så konstigt och irriterar mig nu. Det är lite skumt kanske men eftersom jag aldrig pratar det blir det mer naturligt med engelska.

Men tillbaka till Bahamas!! Tisdag kväll möttes vi alla på Panera Bread och packade ner alla resväskor i bilen och drog till Target och köpte mat för resan. Vi levde på nutella mackor och karamellflingor till frukost och granola bars och chips som snack ;)



Katharina i Target haha ;) St Patriks day närmar sig så det är massa irländsk pynt överallt. Efter Target åkte vi hem till Sarina som hade blåst upp en jättestor luftmadrass åt oss och vi kollade upp lite klubbar och restauranger och sånt. Sen fixade vi naglarna och när jag skulle sätta mig på madrassen på hörnet så sjunk den under mig och jag trillade rakt baklänges med benen i luften och Kathrina och jag DOG av skratt xD Hahahaha det var så komiskt och jag var så chokad haha. De andra var i badrummet så dom missade händelsen ;)

Meeen, vi somnade vid 12 nångång och skulle upp vid 3 fast det är en annan dag så det blir i nästa inlägg.

KRAOM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0