Mars

Jaha, ännu en månad har gått snabbt som tusan och GRATTIS till Christopher och Lars som fyllde år förra veckan :) Äntligen har jag återförenats med min kära dator och tro att jag var lagom glad när jag märkte att jag glömt ta med adaptern upp till bergen när jag hade typ 40min kvar på batteriet.

Igår köpte jag världens finaste bikini när vi gick och väntade på vårt bord på Cheesecake Factory, i nästan 3 timmar väntade vi haha. Det var nån basketboll turnering här igår så köpcentret var PACKAT med människor, mestadels svarta och alla var så fina och uppklädda och jag vill inte ens veta hur många ggr vi vände på huvudet pga alla sjuuukt snygga svarta killar hahaha :D Då vill man inte hem..
När vi ätit upp och åt cheesecake så var klockan 10 nångång på kvällen och vi alla var rätt trötta och flummiga. "Vi" är förresten Anni, Sarina, Gesa, Horn, Josephine och hennes kompis hemifrån och jag. Vi berättade iaf om vad vi gjorde i Bahamas och kom in på lapdancen som Horn fick av en kille som jag spelade in. Jag demonstrerade lite hur han gjorde(inte i hennes knä) och låtsas shakade överkroppen eftersom jag satt ner så som jag brukar göra för att fula mig och tydligen så såg en av servitörerna detta och det såg inte jag. Han kom upp till vårt bord och frågade om jag kunde jag göra det igen och jag hade ju inte sett honom så jag fattade inte vad han menade så VISADE han vad jag precis hade gjort?! Så tog han upp sin telefon och ber mig göra det igen så han kan lägga upp det på restaurangens hemsida..... Jag bara stirrade på honom och sen började vi alla asgarva haha. Får dom ens säga så?! Jag trodde han var sur först för han såg så seriös ut men sen fattade vi att han skämtade och ser senare hur han visar ett annat bord händelsen, toppen!

Jag måste gå nu, ska möta Anni på Dean&Deluca och dricka chai latte ;) Cant wait. Det är det enda stället i detta land som kan göra en god chai, Starbucks är det äckligaste jag nånsin smakat haha!


<3

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0