My baby plays the guitar

Fredag idag!

Ska strax åka iväg till klubben och lämna käk till hönsen.. HÖNS. Försöker lista ut vad jag ska göra efter det. Tror jag åker till Target och lämnar tillbaka en klänning och KANSKE köper en grej som jag vill köpa innan jag åker hem... Men jag måste nog till Michaels också och köpa plastfickor och grejer.


Uppe i bergen förra veckan. Det är kallare där uppe, 0-5 gradigt typ.

Klänningen jag köpte när Frida var här, är väl på tiden att jag visar den. Har absolut ingen aning om när jag ska ha den haha, men den är fin :) Tusen ggr finare i verkligheten.

Det var lite svårt att ta bilder när man inte har nån som kan göra det åt en. Men nu har jag visat lite iaf :)

Skulle visat min bikini också men det blev bara fel att ta kort på den kände jag haha! Men jag ska nog till Miami i maj när jag kan resa så då får ni se den ;) Om inte tidigare..

Men drar nu iaf, puss och kram :*

Kommentarer
theethee eat world

Ååååh du skulle haft den på studenten ;)

2011-03-11 @ 22:47:29
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0