Yeah x3

Har världens bästa spellista på itunes!! As gött ;)

Eftersom jag är invalid fortfarande och stelare i nacken för att jag sovit rak som en pinne och drömt konstiga drömmar så vågar jag mig inte ut att köra, speciellt inte nu när jag bara får köra 360miles i månaden, bad hannah ;( Ne men, dom ska lämna in bilen snart och ju mer miles man har ju mindre är den värd såklart. Så nu ligger man lågt serrni! Plus att det snurrar i mitt huvud ibland så sängen är ett säkert val, som jag inte direkt säger nej till hehe...

Låg och tittade på en film igår i 40min för sen var jag alldeles för illamående och hade huvudvärk och var yr. Är det vanligt? Och Kelly vaknade imorse och hade ont i nacken hon med haha.

Men iaf! Idag sysselsätter jag mig med att äta lite hederlig svensk choklad och packa paket som ska skickas hem. Jag har packat 4 stycken och jag skickade hem 2 stycken häromdagen. Från: Hannah Ericsson. Till: Hannah Ericsson. Haha

Jag har skrivit en lista på vad jag vill köpa innan jag åker hem också, dagarna går himla fort nu. 1,5 månad kvar?! Om 3 veckor och 1 dag kmr Stina :) Känns som en kompis som ska hälsa på.

Planen är att försöka komma iväg till DC denna månaden, jag är himla trött på att resa dock får jag väl erkänna, och Charleston i april. Kommer definitivt att åka till Charleston men DC är inte lika säkert. Hade varit kul att se dock så om vi åker dit så blir det övernattning lör-sön bara :)

Det är väl vad som händer just nu. Himla mkt fokus på hemresan och jag måste köpa en enorm resväska. Jag ser fram emot att få komma hem, kanske inte så mkt för all stress med plugg/jobb/boende och sk*t, men allt annat. Svensk sommar, havet, MAAAAATEN, kollektivtrafiken(?!), normal luft, vänner och familj såklart. Jag ska lätt göra en matlista till er tills jag kmr hem haha :D


Hahahaha

Kommentarer
anni

hate u for that picture hahahaha

2011-03-11 @ 03:34:42

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0