If I had a choice Id make you leave my mind

Idag är det fredag, min sista fredag i detta landet. SNYFT. Jag är lite nere för jag fick precis skicka hem en låda med kläder genom posten, FÖR 92 DOLLAR!!!! Hatar posten nu. Men det fanns inte en chans att jag skulle få plats med allt i 3 väskor. Varför ska det vara så dyrt..

Jag packar för fullt iaf. Igår bytte Stina och jag rum så nu bor jag i gästrummet och jag har redan stökat ner rätt rejält, det tog inte lång tid! Anni kommer hit när hon har slutat så ska hon och jag äta middag och göra oss iordning, ikväll ska vi ut. Vi ska till Halo ikväll igen, kanske Hookah baren också men det vet jag inte.

Igår hade jag avskeds middag med mina vänner på Cheesecake Factory. Vi var 10 stycken och jag är väldigt glad att så många kunde komma :) Min middag blev svindyr haha, men så fick jag med mig mer än hälften hem också. Så det blir samma middag ikväll och jag klagar inte ;)

Vi ska som sagt till Halo ikväll och jag åker med Anni hem och sover hos henne. Jag kmr vara borta tills på onsdag, då kmr jag hem igen och äter middag med familjen och har en sleep-over med Jake. Mitt flyg går klockan 17.20 på torsdag så jag ska vara på flygplatsen vid 3 tiden.

Jag kan inte lägga upp bilder från kameran just nu för internet är för svagt. Men ni får ju snart se dom på min dator ändå.


Messsssssssssy missy

Wish me luck? -.-


Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0