aint gonna live forever

IDAAAAAAAAAAAAAG HAR JAG inte gjort ett piss.

Elr JO, jag har visat min pålitlighet till en helt främmande. Tröjan från tradera ni vet? Ja, klart ni vet. Jag fick den och jag betalade och sen fick jag ett mail idag om att jag hade fått tillbaka pengarna.

Så jag mailde tjejen och sa det och undrade hur vi skulle lösa det. Jag hade alltså mina pengar och tröjan. Och hon hade tydligen glömt bekräfta att hon fått pengarna och därför blev det som det blev. Så jag fick hennes kontonummer och förde över pengarna där ist.

HUR SNÄLL ÄR INTE JAG DÅ?

Jag kunde behållt pengarna, fattig student som jag är. Men NE! Det kan jag inte med.

För övrigt(som vanligt) så hände det en sak i somras, som påminner om detta. Jag fick punkter(ÅH BRA LÅT)ing på cykeln (Ursäkta utborttet) när jag var på jobbet och jobbet låg nära en cykelaffär, men jag hade inga pengar på mig så mamma ringde dit och sa att jag skulle komma och att dom skulle få pengarna senare på dagen.

Det fick dom inte. Vi glömde det och nästa dag hade dom stängt 2min innan jag kom. Och nästa dag var det söndag ;D Hej flyt! 

MEN, på måndagen kom jag! Med alla pengarna :) Och vet ni vad hon i affären säger? Nej, klart ni inte vet.
"Det gör inget, jag visste att du skulle komma för du såg så pålitligt ut :)" 

HAHA VA? Ja jag tappade hakan. Så nu vet ni varför jag har så många kompisar och går hos psykolog. 
Skoja. Men som jag brukar säga; my lojalty will never ever change.

VAD JAG känner mig busig idag! Riktigt GO i mig ;D



Jaaaa, det är jag.
Känner mig lite sån..


Klös babes

ÅÅÅHA AHahhdkjah

Kommentarer
✿Linda H ✿

så snäll du var att du betalade... och helt underbar bild på dig.. hahaha....

2009-04-03 @ 11:55:07
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0