back on track

HEJ DIN GAMLE POTTFISK

Nu är skolan igång som vanligt igen! Tyska prov, svenska muntliga nationella, föreställningar och sånt :D Och allt inom två veckor haha. As gött tycker jag som har lite skolenergi. Nu. Än så länge. JAJA

Sen ska jag ju vara i skolan under helgen också :) Det är alltid lika mysigt! "Alltid" som om det är något jag gör ofta.. Men det gör jag väl.. Jämfört med många andra. Det blir så liksom. Jag är ju hellre i skolan på fritiden och övar på pjäsen än ställer mig på scen och utan att veta vad jag ska göra ;)

Jag somnade på balkongen förut i en fåtölj, när jag vaknade kände jag att jag hade haft tungan emellan tänderna så jag hade hade jätte ont haha.. JAJA, nu ska jag sova :)


KlösLovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0