cherry cherry bom bom

Hola Lovers!

Igår var jag i stan med Jasmine Jasman och sen åkte/gick vi hem till henne och åt lite cheeseballs och glass!

Jag hittade en ryggsäck i stan som är perfekt till sommaren. Den är så ful att den är ball. Orange är den också för övrigt! Och lack haha.. Jag har aldrig gillat lack, jag gör det inte nu heller egentligen. Men jag var tvungen att ha den!

Jag köpte nytt fritidskort igår också, 600kr.... Nu är jag pank kan man ju säga!

MEN IDAG SKA JAG FÅ KÖRA :D Jag ska lära mig pedalerna, starta och växla.. Kan ju vara en bra start ;D

Annars då? Jag har inte tränat på riktigt sen i tisdags. Även om jag har haft träningsvärk i armarna efter torsdag så kan jag knappast kalla det träning. Men jag fick sprängande huvudvärk i torsdagskväll under "träningen" och den hänger fortfarande i, till och från. Igår när jag kom hem var den som värst och jag mådde riktigt illa. När jag vaknade imorse var det inte borta, men bättre. JA, tyck synd om mig! För fasen..

Men jag kan verkligen inte förstå VARFÖR? Jag dricker mkt vatten, jag äter och jag sover ordentligt! Jag tänkte att det kanske hade med tamponger att göra. Men det har aldrig vart ett problem förut! I alla fall inte skapat huvudvärk ;P Hm, mysteriet fortföljer..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0