Hejsan hoppsan lillebror!

På tal om lillebror så gjorde min sanningen klar när jag kom på honom i lördags med fingret i nosen ;) 

Det är en bättre dag idag så jag har ätit lite frukost och det känns som att jag får behålla den. Men jag vågade inte traska iväg till skolan idag för att magsjuka är smittsamt och jag är snäll mot mina skolkamrater! Typ.

Jag har bestämt mig för att lära mig shoppa i riktiga affärer nu ist för all denna internetshopping! Det är ofta som jag inte är nöjd när jag får hem sakerna och måste skicka tillbaka dom och det är så tröttsamt.. Så nu har jag gjort min sista beställning och den äran fick 4everyoung.se och det är en jumpsuit som inte finns kvar längre för jag tog den sista ;D Den kommer nog till mig nångång nu i veckan och jag hoppas verkligen att den är perfecto!
Nån mer än jag som har gett upp hoppet på de där perfekta plaggen osv. som befinner sig på internet?



Vad tycks?
Hold your fingers crossed for me (A)
Klös Lovers

Kommentarer
cissi

jag känner precis likadant, har tjuvstartat lite med färgglada kläder iallafall, men ÅH vad jag längtar efter vårjackorna! : )

2009-02-16 @ 14:40:18
URL: http://cissisrum.blogg.se/
JASMINE

Den är nice! haha våra nallar ^^

2009-02-16 @ 15:17:47
URL: http://bruntsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0