SMS bomba!

Klockan är fem denna molniga söndag och jag tänkte tipsa om en sida för dig som gillar att smsa mkt men kanske inte har pengar på mobilen jämt till det :)

Gratissms.se som du hittar i menyn på vänster sida erbjuder dig minst två sms gratis om dagen. Jag är själv medlem och sajten har inte ställt till några problem för mig alls :) Två sms om dagen kan kännas lite för vissa men då man kan välja att göra olika erbjudanden för att skaffa sig så kallade krediter, krediterna ger dig fler sms och detta kan du göra gratis eller betala för :) Hoppas jag var till någon hjälp för dig!



Här sitter jag och smsar för fulla tummar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0