face down in the dirt

Idag har jag simmat, städat och kommit fram till att jag troligtvis är allergisk mot damm ;( Det kliar jämt och överallt skit mycket när jag städar. Men det är skönt väder idag och fönstrerna är öppna!

Jag skulle åka och kolla på balklänning imorgon men nu har pappa blivit magsjuk så det kanske inte blir av, får se imorgon..

Det har vart en riktigt go helg i alla fall :)






Den lilla prasselpresenten där fick jag när jag hade jobbat som simskoleassistent 2007 av några barn och jag har aldrig öppnat den, förrän idag! Jag tänkte kolla vad som fanns i kuvertet, som det står "till simfröken" och jag hittade världens finaste kort :) Massa pyssel på framsidan och något smyckeliknande.


Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0