Det finns tid till försoning innan dagen har tagit slut

Jag var ensam med barnen idag, jag lagade middag, duschade dom, gjorde läxor och allt! Jag klarar detta SJÄLV. Helt galet vad det här jobbet gör en mammig. Kära nån då... HAHA, Nasse :D Nasse_91 som Jasmine hette på lunarstorm en gång i tiden och fick frågor om hon var nasist. JOVISST.

När vi var på bio för ett tagsen blev jag kär. Titta ba:

Hehehe, kände mig som den rätta med mina matchande skor.

Här har ni en video som jag spelade in påväg hem från bakdagen i Davidson. Eftersom jag körde samtidigt så visste jag inte riktigt vad jag filmade men jag ville försöka ge er en bild på hur det ser ut här och ni får ju också se motorvägen med lite ramper! Ska försöka filma en annan ramp som jag kör rätt ofta, den är lite mer rolig än denna :P Hoppas det är till nån glädje iaf.


Det här fördriver jag tiden med dessa dagar:

PUSSEEEEEEEEEEEEEEEL

Och såhär ska det se ut när det är klart:

Jag är grym måste jag bara säga, har en sån talang för pussel så det inte är klokt! ;) Är det inget att skryta med? .... Och jag har varenda bit organiserad, typ. Vilken nörd jag är :S


Nu ska jag sova! Skit tröööööött och jag har inte packat inför imorgon, plus att jag ska till frisören imorgon!!!!? NERVÖÖÖÖÖS!!!!! Tänk om hon sabbar mitt hår och jag kmr se som en platina blondin näääääääääääe. :( Jag kmr säkert glömma bort att jag ska dit hahaha, skulle inte förvåna mig :D
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0