Flyttbar

Nu har vi trådlöst internet :D Så jäkla gött. Nu slipper jag sitta på sängen hela tiden och känna mig isolerad, vilket var grejen lite så nu kan jag umgås även om jag vill sitta vid datorn. Umgås och umgås, men ni förstår :)

Kidsen har en kompis över idag och just nu är dom ute med mamman och äter lunch, dom kmr nog strax. Jag slog in deras julklappar och jag själv ätit lunch, hade ingen lust att följa med ut för jag behöver duscha.. Här bryr man sig inte om hur man ser ut på jobbet vettni, man ska man ut är det en annan femma.

Nu när vi har trådlöst sitter jag i deras kontor med pappan med min dator hahaha. Han frågade mig idag igen om jag fortfarande har hemlängtan :P Vilket jag har men det är inte så farligt, speciellt inte när jag är med barnen. Dom vill inte att jag ska ha hemlängtan. Men det går nog över snart :) Så länge jag inte tänker på all snö hemma och rödbetssallad...

Min värdpappa har väldigt många hobbies. Och han har en hel verkstad här i huset med maskiner. Det är skitkkul när han försöker förklara vad det är han sysslar med och han ser oftast jätte exhalterad och nördigt ut xD Just nu visar han mig hur han skär metall i ett program i datorn, han programerar in bokstäver som han sen ska skära ut på sin maskin här. Haha ni hör ju :D För mkt fritid..

Nu kom kidsen igen, måste gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0