Julbord

Hej hej hej

Det blev minst sagt ett minne för livet igår haha, ett litet ett ;) När Anni och jag satt i bilen påväg till IKEA ringer Emilia helt depp och säger att det är slutsålt?! Det finns inte en chans att vi kmr in och det är knökat!! :( Då blir jag såklart också depp (och arg, man är väl sig själv) men vi åkte dit ändå, om jag så skulle smita in så SKULLE jag IN!
När Anni och jag kmr dit ringer jag Emilia och då är dom inne?! Då har dom sett tillräckligt ledsna ut så nån svagis i IKEA-personalen släppte in dom. När vi kom så stod där ett luciatåg också och sjöng svenska julsånger :D Det var väldigt mkt svenskar där. Men Anni och jag stod fortfarande på utsidan och vi gick fram till dom som tog emot biljetter och sa jätteledsna att vi inte visste att man skulle ha biljett för att komma in. Dom sa att det fanns tyvärr inget dom kunde göra åt det och att dom redan var över fullsatt. Vad gör man då? Proffs som man är. Jag började gråta :D Hahaha! Jag visste att jag kunde så jag körde på och ena tjejen blev helt förkrossad hehe. Anni sa också att jag är svensk och dom gick och hämtade sin manager, som var engelsman?, och han sa samma sak som dom sa från början. Men vi gick inte utan vi stod där och jag började gråta ännu mer och tjejen kom med en lunchlåda med rödbetssallad åt mig xD Och bara för det började jag storlipa på riktigt och Anni kramade om mig så jag kunde inte sluta hahaha. Kände mig jättetöntig :D Men fick det in oss? KLART DET GJORDE!!! Tillslut kom dom och sa att vi kunde få köpa biljetter och få ett band i smyg och gå in :D Hehe


MMMMMMMMMMMMMMMMMMums!!! Fast ni ser ju rosabetssalladen. BESVIKEN! Och ingen prinskrov hade dom heller....

Glööööögg!

Dom hade ägg

Och svenskar och lussekatter :D Jenny och jag :)

Har fler bilder men inte tid just nu! Visar mer ikväll kanske :) Fast det ska jag väl inte säga för då lär det väl ta en månad innan bilderna kmr upp -.- Jaja, nångång får ni se dom iaf :D Och filmer från förr..


PUSS :*


Kommentarer
theethee eat world

jaja, en äkta dramaelev som kan låtsasgråta. Eller var det kanske hormonerna?

2010-12-12 @ 00:12:40
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0