KLANTARSEL

Först glömde jag ungarnas vattenflaskor imorse, Jake blev jättesur i bilen. Sen nu ser jag att jag glömt deras papper med extraord och kontrakt på att dom gjort sina läxor denna veckan!!! Jag blir så arg på mig själv för jag gör inte så mkt så att jag har en ursäkt för att glömma dom och skolan är så viktig här. Det är andra gången jag glömmer de papprerna. Förhoppningsvis får dom alla rätt på stavningen, vilket jag tror att dom får, och det är det inte lika farligt. MEN ÄNDÅ. Orkar inte :(

Måste göra mig iordning lite mer nu inför julbordet ikväll. Anni slutar klockan 6pm och då kör hon hit så tar vi min bil upp. IKEA ligger ungefär 20-25min härifrån. Jag har köpt ännu en julklapp idag till nån där hemma! Nu måste jag bara skicka allt också. Ska försöka göra det på måndag när posten har öppet igen. Förresten så ska jag lämna tillbaka jackan, jag är inte kär i den.

Kommentarer
Emilia

Visst blir man förbannad på sig själv!! Vet precis hur det känns. Men julbordet gjorde ju allt bättre igen :D

2010-12-11 @ 17:56:16
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0