Sista dagen på året

Gott nytt år allesammans :) Kan ni fatta att det är årets sista dag idag? Helt galet. Här händer det inte mkt, fyrverkerier har dom bara i New York och Chicago typ. Men Anni, jag och hennes kompisar från Tyskland ska ut och äta middag och sen tillbaka till henne och äta godis och skåla vid tolvslaget typ. Skålar förmodligen lite innan också hehe ;) Men jag ska jobba klockan 10 imorgon så världens röj blir det inte. En av tjejerna är inte jätteduktig på engelska så dom pratar ganska mkt tyska vilket inte är jätte roligt för mig såklart men jag hoppas hon försöker mer ikväll. Vi kmr nog se live från New York på tv:n ikväll också. Jag ser mest fram emot kvällens efterrätt :D Haha. Så det blir en lugn kväll, vi ska klä upp oss iaf och det är alltid kul :)
Jag köpte skor igår som jag ville ha idag. Kul att dom är helt omöjliga att gå i, kan inte slappna av nånstans och jag FATTAR INTE hur folk kan gå i högklackat som dom går i sneakers?! Orättvist. Men jag ska öva. Får se om jag vågar ha dom ikväll..

Jag luktar jättemkt svett för övrigt, min deo är slut och den jag tog med mig från Sverige funkar uppenbarligen inte.. Ville bara ni skulle veta det..



Golfbanan bakom området



Husen där inne är ju lagom nådiga


Måste gå nu, gott nytt år hörrni :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0