1 ADVENT?!!!!!!!!

Jag såg precis att det är första advent idag. Nu mår jag dåligt. Jag vaknade upp imorse och trodde det var sommar ute för solen skiner och himlen är blå, tills jag kom ihåg att det är november. SÅ ÄR DET FÖRSTA ADVENT IDAG?! HAR DOM ENS ADVENTSLJUSSTAKAR HÄR?! Jag kommer må dåligt denna julen. Måste baka lussebullar och pepparkakor.. 13 decemeber ska vi ha bakdag, Emilia, Elin och jag :) Eftersom Sverige verkar vara de enda som firar Lucia också.

:'(


Vi ska på bio idag, den med Cher och Christina Aguilera. Och min bil försvinner idag :( Har ingen aning om när den nya kommer. Jag har massa bilder och filmer från Teresas farwell-party igår som ni ska få se, nångång. HAHA, vad depp jag blev av att det är första advent -.-


En väldigt neutral bild på en väldigt svensk tjej.

Det är så konstigt att tänka att jag är född i Sverige av alla ställen i denna värld. Jag är svensk. Och jag är långt hemifrån. Här är det nästan ingen som förstår mitt språk, jag har ett eget språk här. Det finns nästan ingen som vet Sveriges traditioner eller levnadsstil, och det är så svårt att förklara saker som är så självklara.

Puss

Kommentarer
Pappa

Här är det sååå mycket snö så du kan få lite, har inte varit så här mycket vinter här på hur länge som helst

2010-11-28 @ 19:56:41
mamma

JÄTTEFINT KORT!!! =) Du får fixa fram en stjärna, ikea kanske har en ;)De e ju svenskt! Lite pepparkakor å bullar så får du lite stämning! =) <3<3<3

2010-11-29 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0