10 november

Grattis på födelsedagen Fridzon :)


Jag har shoppat.. HAHA :D Köpte förresten ett prov på lite Dior grejer igår. Diorshow mascara(som Frida älskar), eyeliner och eyemakeup remover från Sephora. Jag beställde det från internet för dom hade ett erbjudnade och alla älskar mascaran så tänkte testa den.
Men idag beställde jag vantar! En sak mindre på listan.


Dom ska komma 24 november elr tidigare stod det?! HAHA två veckor ju?! Yeye :) Man kan ta av snöret förresten.


Här är allt som vanligt. Bara grön av avund för ni har snööö, hehehe.

hei.

Köpte banan balsam och persika duschkräm igår från body shop igår med! Jag vet, jag shoppar hela tiden. har inget bättre för mig ;) Men jag köper inte så mkt kläder! Det får jag börja göra ;D Hehe


Ne, måste äta lunch innan kidsen kmr hem! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0