BESLUTSÅNGEEEEEEEEST!

Orkar inte!! Min kamera har gått sönder pappa :( Så nu måste jag köpa en ny! Den jag vill ha är helt magisk dock, jag blev kär direkt när jag provade den i affären. MEN JAG HAR VÄL INGA PENGAR FÖR ATT KÖPA EN NY KAMERA?! Jag måste ju köpa vinterskor, vinterjacka, mössa, vantar och halsduk?! Och spara inför resan till Bahamas. KÖÖÖRD. Men jag måste ha en kamera så jag måste köpa den iaf. Så här ser den ut:

$300 -.- men den är maaaaaaaaagisk!! Och snygg. Mkt viktigt. Men jag vet inte när jag ska köpa den. Om jag ska ta från mitt sparande och köpa den nu elr vänta? Jag vill ju ha en kamera.. Måste ju dokumentera mitt år ;) Dessutom gör den jättebra filmer! Så jag kan göra videoinlägg här :) Det är väl lika bra att köpa den nu..

Men så måste jag köpa en vinterjacka då! Jag har hittat två. Som svider i min lilla spargris. Jag tänkte passa på nu och köpa en som är RIKTIGT varm och klarar Sverige-kyla. Så jag hittade en Peak Performance! Jag trodde inte dom fanns här så blev glatt överraskad. Den kostar $189 så det är ju inte jättefarligt, men pälsen på gillar jag inte alls och jag tror den är rätt, biff. BIFF. Vill man se ut som en biff? Är det vad som krävs för att hålla värmen i das Schweden? Pälsen kan man byta ut. Men vart hittar man en ny päls?



Medium-rare biff. Det är också den enda Peak dom har. Den finns i svart, brun, röd och blå. Jag gillar den blåa och bruna mest. Beslutsångest igen över färgen. Brun.

Blåå? ÅÅH. Brun!

Elr blå..

Och till elstolen för spargrisen. Jag har hittat en gaaaaaalet snygg Canada Goose jacka :( Det är inte den vanliga som alla fjårtizar har, hehehe. Jag är kär. MEN INTE SÅ KÄR I PRISET?! Såklart. $515 kostar den dumma gåsen ;( PLOCKA GÅSEN. Men jag vill så gärna ha den. En naturvit tror jag, men så finns den också bara i rött i min storlek. Elr jag har inte hittat den vita i min storlek. Men ärligt talat, 515 dollar? Är det värt att köpa en jacka för? Kul om den blir stulen -.-



DEN ÄR PERFEKT JU!!!! :( Titta bah, TITTA. Älskar pälsen, ska gosa med den på sommaren också. Berra ska den heta. Måste hitta den vita nu. Livet är inte rättvist hörrni :(




Hjälp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0