JAG HATAR COLLEGE

JAG BLIR SÅ ARG!!!!!! Jag kan inte plugga :( Jag får fortsätta bo här OUTBILDAD :'( Så nu äter jag godis hahahahah, PÅ EN TISDAG. M&M med jordnötter. De e gött.

Men så här är det, jag kan inte gå klasserna som är under dagtid för då måste jag betala för att jag inte bott i staten i över ett år, vilket är mer än dubbla priset, 800 dollar!!! De andra klasserna är på kvällarna, då jag jobbar, och på helger, då jag jobbar elr min enda lediga dag och det finns inte en chans att jag får ihop 72 timmar innan jag lämnar landet, FÖR GOTT! Ne men, jag är lite irriterad på systemet. Och alla säger att jag ska ljuga xD Vuxna menar jag då. Killen jag pratade med där frågade om jag tänkt förlänga mitt år och jag sa nej. Sen efteråt sa han till mig att nästa gång nån frågar det så säg ja... Det är inte första gången nån här säger till mig att ljuga haha. Säkerhetspolisen på flygplatsen var första, ni höööööör ju. Vilket land..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0