Jag tänker på dig

17 november idag, farmors födelsedag :) Jag känner mig helt plötsligt jättegammal som inte sett henne på flera år. Julafton 2004 var sista dagen Christopher och jag träffade henne, på sjukhuset. 8 januari 2005 dog hon, och enda anledningen till varför jag kmr ihåg året är pågrund av tsunamin. Jag som alltid kmr ihåg siffor kmr ALDRIG ihåg vilket år det var, måste alltid kolla upp det.

Skumt att jag bara var 14 år, jag kmr inte ens ihåg att jag varit 14 haha.. HERREGUD JAG ÄR 20 ÅR NU!!! Helt galet. Jättegammal :(

Jag saknar farmor jättemkt ibland. Jag har massa minnen med henne som är så starka och hon var alltid så fin mot oss. Saknar hennes skratt och hennes köttbullar haha <3 Något jag saknar JÄTTEmkt med både farmor och farfar är kvällarna vi tillbringade på Onsala om sommrarna. Med kortspel, Allsång på Skansen och fika(!). Så idylliskt och jag saknar det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYYCKET!!! Gör ont i gammelhjärtat :( Speciellt fikan hehe.. Elr när vi åkte till Statoil i Mariedal och köpte glass om kvällen, daimglass, störst bäst och dyrast hahaha. Eller när vi köpte mat i lilla affären i Gottskär, plus gifflar, kakor och plopp. Att plocka blåbär med farmor och hjälpa henne att hänga upp tvätten. Ta båten ut till Malö och stoppa fötterna i den vita, lena sanden :)

Finns så himlans många fler minnen och jag saknar allt så mkt, speciellt min älskade lilla farmor <3

Rest In Peace

Kommentarer
theethee eat world

Malö? på flatön? Nära Orust? :O

2010-11-18 @ 19:10:15
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0