November 16

Lexi tappade sin första tand igår. Hon kom inspringandes på mitt rum och sa "hannah I lost my tooooooth!!!!" jätteglad men tydligen reagerade inte jag som hon ville så vi gjorde om det och hon sa "hannah, you will never believe what happened today.... I LOST MY TOOTH!!!!" Och jag skrek, slängde mig bak på sängen och sa "NOOO WAAAAAY?!!", då blev allt rätt ;) Jag skrek inte tillräckligt första gången.
Imorse när jag gick upp kvart i sex så var hon redan klädd och sängen var bäddad, i handen hade hon sin present som tandfén(?) gett henne. Hon fick en leksak, tuggummi, 5 dollar och en lapp från the tooth fairy för att det var hennes första tand. Jake blev lagom avundsjuk så innan han gick ner och åt frukost skrev han en egen lapp och la 10 dollar i en burk haha, "Der Jake, I slol your gonup tooth." Översättning: Dear Jake, I saw your grownup tooth. Han har en tand påväg ;) Fast Lexi har två, haha stackarn..

Jag sitter här och värmer smör med min kroppsvärme för jag ska baka. Och smöret var i frysen. Jag var på sculpt idag, jag har redan träningsvärk men det gör väl inget med lite till. Det är vad man måste göra för att hyn inte ska bli alltför äcklig... USA!! *grRrRrr*

Fick bilder ifrån helgen igår med, ska visa dom senare :)


Det var kallt i restaurangen på Annis födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0