Nu kör vi!


God morgon..

Klockan är halv sju. Jag är upp klockan sex på en lördag!!! Vi håller på att göra oss iordning, iaf jag för Anni ligger fortfarande i sängen hehe, och tänkte lämna huset halv åtta och bege oss upp i landet :) Jag kmr nog inte ha internet så vi hörs igen på måndag. Vi kommer hem söndagkväll men jag har ingen aning hur sent.

Här har ni videon från IKEA igår haha.. Nu finns jag på youtube!!! oMfG


Vi tänkte packa lite lunch innan vi drar, kmr vara framme runt 11 tror jag. Ska ta 3 timmar upp :) raka vägen upp är det haha.. Hennes kusin ska visa oss runt på campus och vi kmr nog äta i kafeterian för hon kan inte laga mat haha och på kvällen så ska vi FÖRHOPPNINGSVIS(!!!) på fest :) Får se hur det går med och vad det innebär i detta land haha.. Det ska bli roligt att umgås med amerikaner i vår ålder, för omväxlingens skull ;) Det får man ju inte missa lixxxxxxx.


Har på mig min nya topp från F21 :)

TRÖTT TJEJ.

Jao jao, måste fortsätta här så vi kommer iväg som planerat :)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0