Nyklippt!

Sköööönt att få topparna avkapade! Kelly klippte till mig idag ;) Toppade bara, fräscht.

Jag har precis tagit mitt första bad och vattnet täckte inte ens hela min kropp när jag låg ner hahaha :D Det är ett väldigt litet badkar jag har märkte jag nu. Vattnet var typ lika högt som min fot, precis så inte tån stack upp, och det finns en sån där säkerthetsgrej i så det går inte att ha högre. Men det var faktiskt skönt ändå jag la i ngt salt som Kelly tipsade mig om för ömma muskler och leder. Jag har svårt för att stretcha mina ben för lederna vid knäna gör så himla ont, inte ont som vanligt när man stretchar utan det gör riktigt ont och är stelt. Alltid när jag släpper taget om benen måste jag skaka ut dom och det svider jättemkt i knäna varje gång. Med andra ord är jag VÄLDIGT stel i knäna och detta ska tydligen hjälpa och det gjorde faktiskt inte lika ont att stretcha benen :) Mina vader gör också ont, när jag går i trappor och sånt. Jag tror knappast det är en inflammation, men det är inte träningsvärk heller. Alltid är det något hörrni ;)

Jaja, det är dags att sova nu! Klockan är ju tjugo över nio ;) Gammeltanten har talat!


Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0