Once a failure, always a retard

Hej hej hej :)

Jag vet inte vad som hände idag, dagen har gått fort! Jag hari nte jobbat idag och kmr inte jobba föräns söndag eftermiddag ;) Lite annorlunda helg och det gör inte mig ngt alls, får två sovmorgonar så jag är så glaaad. Känns jättekonstigt att jag bara har sovmorgon en dag i veckan? EN endaste ledig dag i veckan har jag, hade jag jobbat heltid hade jag vart döööd.. Som i sommras kom jag på.

Jag hämtade upp Anni vid sex-tiden och vi åkte och shoppade lite ;)

Köpte strumpor.. Igen.. Men dom kostar ju typ 5 svenska kronor :D

Jag köpte en svart tubhalsduk också, väldigt behövligt! Så nu är jag iaf liiite förberedd inför nästa vecka i bergen ;)

Kämpar med att hålla ögonen öppna här, klockan är 12.. Måste sova nu nu nu, puss puss puss :* Godnatt

Kommentarer
theethee eat world

Hahaha, det är inte ens något riktigt jobb hannah! <3

2010-11-20 @ 18:56:29
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0