RaspberryCAVE?

Jag tror jag är riktigt bra på att baka! Känner det i kroppen bara. Att så är det! Baka, det är min grej.


Fullt upp med kakbak här vettni, det är himla mkt smör i de här kakorna? :S Luktar konstigt..

Klaaaaaar! För ugnen. Jag tror jag hade lite för lite sylt i vissa, men jag var rädd att det skulle rinna över. Och så medans kakan var i ugnen hittade jag annat att fota..

Katie :D

Katers. Ser ut som skriet hahaha :')

Katiepoo! Kärt barn har många namn... Ett annat är "Puppy"?! Komik på högsta nivå hörrni! Jag missade precis gäspen förresten, men min näsa gjorde inte. Varför stinker djur så mkt? Jisses, ville spy.

Här är dom färdiggräddade från mitt i ugnen ;) Men det stod inte i receptet hur man skulle veta att dom var klara, bara att dom skulle vara inne i 12 minuter? Jaha ja, jag använde mig av min ultimata bakkänsla och bestämde mig för att 13 minuter fick vara nog och att dom nu var klara. Jag har inte smakat någon än, väntar lite.. Väntar tills nån annan smakar först kanske... hehehehhehe

byebye //from the cAvE

Kommentarer
anni

I LOOOVE KATIE!!

2010-11-12 @ 01:54:47

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0