SCOOOOOOOOOORE!!!

Jag har hittat två kurser och det var precis vad jag ville läsa från första början :D Tyska och historia! Dom hade visst en tyska kurs under dagen så den ska jag läsa. Och historian är om inbördeskriget här i USA.

Så på tisdagar och torsdagar från och med 10 januari läser jag:
The Civil War 9.30-10.45am
Elementary German II 11.00-12.45am

Så himla glad att jag hittade ngt som var på samma skola, samma dag och så perfekt i tid så jag slipper åka till skolan varje dag i veckan! Det här colleget är nämligen utspritt över hela Charlotte vilket SUGER, för jag hittade en annan historiakurs men den var på en annan skola och skulle ta mig 20min att åka till tyskan när jag bara hade en kvart, så ska man ju parkera med. Så nu är jag glaaaaaaad :D Ska bli så himla skönt att få plugga!!! Använda hjärnan lite ;)

Anni och jag ska till skolan på fredag och betala klasserna, jag har ingen aning om vad dom kostar haha, men jag tror tyskan kostar 120 dollar som de andra. Kan ju inte bli mer än 500 iaf :) Jag ska nog ringa skolan imorgon iofs och anmäla mig så jag får en plats! Skulle vara himla surt om klasserna är fulla på fredag när jag ska anmäla mig.. Har inte tid att anmäla mig nu för kidsen kmr vilken sekund som helst.

JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! Hoppas dom låter mig gå dock när jag inte kmr vara med på slutet hehe. Kom på att 2 maj är en måndag så jag kmr missa de två sista veckorna, ops.. Men jag ska plugga och vara duktig ändååå!! Skiter i certfikaten om jag ändå inte ska stanna, bara jag får plugga :)

Tchüss!

Kommentarer
mamma

E ja helt fel ute :S Ja trodde du skulle komma hem den 1 lr 2 juni.. Kul att du hitta lite å plugga =) <3<3

2010-11-17 @ 23:18:55
theethee eat world

HALLÅ! Dom har kryssfrågor på proven. GISSA PÅ! :D

2010-11-18 @ 19:06:45
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0