Ute i naturen

Den enda klassen som jag var säker på att jag ville gå är full. Jag vet inte ens om jag ska plugga nu. Jag vill plugga men det finns inget jag kan plugga. Ska kolla om jag kan gå en lång kurs i alla fall, även om den slutar veckar efter jag åker.

Jag åkte iväg och handlade förut, i träningskläder för jag gick/sprang en runda innan. Den här rundan är egentligen bara en väg som går ett håll så man måste vända om för att komma tillbaka, och det är himlans massa hundägare där! Jag gillar den för det är en väg som går igenom skogen för folk som vill gå/springa/cykla och det KRYLLAR av ekorrar och småfåglar. Djuren här är inte så blyga direkt. Idag såg jag oräkneliga ekorrar och fåglar, 2 rådjur, en orm och en spindel haha. Ormen var en liten mitt på vägen och spindeln var en stor fet orange en :( Jag hade precis gått förbi en kille och hans hund och var jättenära att trampa på spindeln så jag hoppade till på tå och sa "FYFAN" hahaha....


Kidsen är här nu, workie workie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0