Virginia - Blacksburg

Jajaja, som ni längtat! Som jag dratt ut på det.. Nu ska jag lägga upp lite bilder och skriva lite för er om hur vår helg var :) Fast jag har bara lite bilder från söndagen.


Det här är när vi hikade upp till ett vattenfall och jag hade inga bekväma kläder med mig upp så jag fick ta mina långkalsonger och låna ett linne av Anni hahaha :D


Det är rätt högt där bakom men det ser man ju inte direkt.

Här var det också högt :D Det ser kanske ut som att jag hoppar, men det gör jag inte, gungar lite kanske jag gjorde haha, minns inte ;)

Herren på täppan då va, inga konstigheter!

VI KLARA'T!!!

Man var ju lite stolt, hehe. Tog oss en timma på vår vanligtvis lata söndag :D

Detta är då JAG. På colleget. Det är en stor gräsplan där de spelar amerikansk fotboll, kastar frisbe, solar u name it.

Okej, jag måste be Anni om bättre bilder på colleget haha. Men det är det ni ser här bakom, ser verkligen ut som en egen liten stad och det var jättemysigt :) Bakom mig nedanför den här muren är alla minnesstenar för de som blev ihjälskjutna 2007.


Vi lagar middag just nuuuu, bakad potatis, stek(?) och gröna bööönor :)

UPPDATERING: Kolla Annis blogg!! http://aenksintheusaaaaaa.blogspot.com/ hon har bilder från helgen :) Fast nu skriver ju hon på tyska men ändå haha. Lite svenska finns där allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0