Det var den vilodagen

Hej hej :)

Ledsen för dålig uppdatering, det har varit en allmänt konstig vecka. Jag vet att jag har saker jag vill berätta om men när jag väl börjar skriva glömmer jag allt!

I fredags åt Anni och jag frukost på Earth Fare iaf, och jag har ätit bättre frukostar i mitt liv.. Det är svårt att hitta bra frukostar men det är mysigt att gå ut och äta det ibland :) Efter frukosten åkte vi till köpcentret som inte ens var öppet kom vi på när vi var där haha. Men det öppnade typ 20min senare så vi var i bokaffären och tittade lite. Sen var Anni tvungen att åka hem och jobba och jag stannade kvar och köpte ett par svarta jeans, örhängen och några hårnålar. Jag jobbade kväll den dagen och alla andra var och såg facebook-filmen, själv åt jag chips och såg Avatar hehe. Ungarna och jag hade vattenkrig och det var så kuuuuuuuuuul! :D Jake fick nästan i mig i poolen tre ggr och vi hade båda kläderna på oss haha. Jag slängde i honom med kläderna på ;) Och vattnet var sviiiiiinkallt! Lexi hade sin baddräkt på och vi sprang runt poolen med en låda och slängde vatten på varann och "squirt"-pistoler som vi sköt vatten med haha :)

Vi hade en jättebra dag igår med och la pussel, var ute med hunden, målade med vattenfärg osv. Det har så mkt med sin egna inställning att göra när det är bra dagar. När jag är glad, sprallig, busig och retsam med dom blir dom likadana tillbaka. Men det är inte alltid man orkar elr framför allt har tid för att vara det. På vardagarna när dom kmr hem från skolan måste jag fixa alla deras saker för morgondagen och börja med deras läxor och sånt så det är annorlunda. Det är klart att jag är retsam och sånt med dom även då men inte alls på samma sätt för jag vet att vi alltid har en tid att passa och måste sluta och städa upp.. Hur kul som helst ;)

När jag hade slutat gick jag iaf ut och åt middag med mina vänner på Big View Diner. Tog nån pasta med italiensk krov och jag åt nog inte ens hälften innan jag var proppmätt haha! Portionerna här är enoooorma. Men god mat och man får alltid med sig maten hem hehe, så Anni och jag hade en lika god lunch idag ;)

Och idag sov vi till klockan 11 och det var så gööööööööööött :D Haha, vi sov 11 timmar! Känner mig så gammal för jag har inte sovit så länge och sent på länge... Vi låg i sängen och såg på film hela dagen typ, såg Hitta Nemo, Shrek 2, Prinsen av Samoa elr ngt med Eddie Murphy. Plus letade efter hotell i Bahamas och vi hittar inget?! Som vi gillar.. Sen träffade vi Teresa på Panera Bread och åt middag :)


Francisco, jag och Niclas på Oktoberfesten hahaha

Och nu ska jag sova! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0