Dont tell me not to leave, right before I go

Jag har varit duktig idag! Imorse var Kelly och jag på sculpt-passet i en timme. Herregud vad det passet kör slut på mig haha. Det är ju pinsamt hur svag jag är i armarna och axlarna. Det är knappt jag orkar duscha efteråt för jag kan inte schampoonera hehe ;) Måste ta ner armarna varannan sekund.. Jag behöver helt enkelt gå det passet flera dar i veckan! Inte för att jag kmr göra det, snark.

Sen åkte jag hem, tvättade, åt lunch osv innan jag åkte till Target och lämnade till dräkten jag köpte för Halloween och en träningstopp. Jag har förresten bränt massa skivor så nu lyssnar jag på svensk musik på högsta volym på vägarna ;) Kul när jag startade bilen utanför postkontoret med rutan nere och "Im so sick" spelades hahaha, hon skriker.. Men iaf! Jag lämnade bara tillbaka sakerna och sen spann jag vidare till World Market bredvid för Niclas och Annemiek sa att dom har svensk mat där! Och mat från andra länderna med såklart. Det jag hittade var Nyåkers pepparkakor och pannkaksmix. Tror det var det. Men dom hade massa inredningsgrejer, möbler och sånt med :D Från olika länder och hur snygga saker som helst, Jag köpte tre krokar och ett förstorningsglas hahahhaha. Men det var asballt :D Förstorningsglaset. Och väger inte allt för mkt. Fast jag hade redan tejpat ihop paketet som jag skickade hem så kunde inte lägga i det, det får åka i nästa paket ;)

Jag kom från gymmet nu med. Sprang runt 6km 35min på rullis. Trodde jag sprang i 40min tills Kelly frågade och jag fattade att det inte var det x) Toppen. Jaja, jag var duktig iaf och nu MÅÅÅÅÅÅÅSTE jag sova!!!! Jag somnade kvart över nio igår hehe. Och klockan är snart elva!! Goooooosh heheh



Godnatt :*

Kommentarer
Cissi

Hoppas du får en fin dag! :)

2010-10-06 @ 05:54:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0