Friday Im in love

Det är fredag?! Kan ni fatta?! Inte jag heller, fasen vad tiden går fort. Var ju Söndag igår :D

Jag sitter i träningskläderna redo föööör, da da DAAA: spinning -.- (en smiley). Haha idag har Kelly övertygat mig om att följa med på spinning. Jag har följt med en gång innan men jag gillar det inte så mkt för jag får så ont! Sen är jag öm mellan benen i flera dagar och det är ju lagom gött.. Kan inte sitta så benen innanför tar emot, om ni fattar. Knappt jag gör det själv.

Det är soooligt jag har hittat en ny favorit sida med kläder :D dogfunk. Haha, gött namn. Men dom har skitsnygga kläder och massa WeSC :D Som jag älskar. Hittade ett par hörlurar som jag måste ha.. MÅSTE/MUSSEN. Sen hittade jag massa andra hörlurar som nästan måste ha hehe..

Men jag måste köpa lite varmare kläder, med det menar jag långärmad t-shirt ;) Ne men, tröjor och jeans. Grejen är att det är kallt på morgonen och på kvällen(oftast inte över 10 grader), men på dagen är det fortfarande runt 25 grader och molnfritt. Och minns själv hur jag tänkte när man såg bilder på folk utomlands som har det varmt men som går i jeans och sånt, varmare kläder. Jag gick i jeans och cardigan igår i värmen och nu förstår jag människorna som klär sig i mer kläder än shorts och linne trots att det är varm. DET ÄR JU FRUKTANSVÄRT TRÅÅÅÅÅKIGT ATT HA SHORTS OCH LINNE I 4 MÅNADER!!! Hahaha jag saknar att ha kläder på mig!! Att kunna klä upp mig :D Det kan man inte i 30 graders värme.. Jag försöker få er att må bättre i höst kylan :D

Måste röra på mig nu!! Och mamma och pappa ni har gjort rätt! Plus poäng ;D Ni kan också gå tillbaka till inlägget och klicka på "kommentera" igen och se er kommentar :) Puss puss puss <3


Ge meeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0