Give me strings to tie myself

Jag mår lite konstigt. Har ont i magen och huvudet. Jag tänkte iaf åka till gymmet nu och springa utomhus idag :D Skönt i detta vädret. Hörde att det faktiskt snöat hemma nu, är det inte väldigt tidigt egentligen? Haha :) Myyyys!

Får se vad som händer i helgen, det är redan fredag igen?! Kändes som det var fredag igår.. Anni kanske kmr över ikväll när jag slutat så ska vi se på film elr så går vi med alla på bio och ser en skräckis.. Vad väljer man?! Imorgon ska vi nooog till Scarowinds igen hehe, då ska killen få på moppo!! Anni var ju inte med förra gången, inte Niclas heller för den delen. HAHA vad rädd jag var egentligen? Jag var helt skakis efter vissa (de flesta) åkturer och hes dagen efter... Hehe ;) Men det var faktiskt riktigt läskigt att åka i mörkret.


Vem har guldkortet lixxom? HAA? Det är mitt nya bankkort alltså.. VISA *sKrYtEr LiTe*


Jag kan verkligen inte få av den där plasten på borsten! Barnsäker jue. Kul att borsten kostade $34?! xD NÄÄÄ, men den är så mjuk och gosig :D Och min foundation kostade $38 haha, men den är bra!

Guldkortet är bra att ha...


Nu drar jag till tHe TrAcK och rör på benen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0