Hemma!!

Nu är jag hemma igen :D Vi tog en minisemester upp till bergen; Blowing Rock för ungarna var lediga både igår och idag. Vi kom hem idag morse för pappan hade tid hos tandläkarn klockan 10 på möööran haha.

Tråkigt nog är min kamera paj så de få bilder jag tog är jättesuddiga. Jag har sand i min väska efter stranden med Audrey och nu så har min kamera svalt sandkorn, den knastrar rätt gött när man sätter på den hehe. Men Aaron sa att han kan plocka isär den och fixa. Han tycker det är skitkul, jag är lite orolig haha! Men han brukar kunna fixa saker så jag litar på att han klarar det :)

Vi har haft jättefint väder och det är helt galet vackert där uppe. Träden var gröna, gula, orange och röda och dom var som täcken över bergen! Vi bodde på ett jättemysigt ställe med en stor damm elr vad man ska kalla det och där paddlade ungarna och jag paddelbåt. Fasen vad irriterad jag blev på dom ibland hahaha, vi åkte bara runt runt runt.... Och en gammel dam stannade vid sidan på en gång och frågade om hon fick ta kort på oss, vilket hon fick såklart.

Vi fiskade också! Vi åkte upp i lördags och när vi kom fram gick ungarna och jag ner och fiskade. Vi fick inte napp men en man fick och visade fisken för Lexi och mig innan han släppte tillbaka den, Jake var för långt bort.

I söndags tog dom med mig och gjorde Gem Mining! Vi letade efter ädelstenar med andra ord. Det var ett långt bord utomhus så fick man en stor låda med grus i och silade det och plockade ur ädelstenar. Sen när man var färdig så berättade dom vad man hade hittat och sen får man med sig det hem :) Så nu har jag har tunga stenar att skicka hem ;) Haha! Men det var kul :)

Och igår, måndag, så åkte vi till en stad i närheten och klättrade på en klättervägg utomhus!! OCH JAG KLÄTTRADE PÅ EN SOM LUTAR SÅ MAN HÄNGDE!!! Jag var så duktig, tänk på att jag är höjdrädd och inte har några muskler i överkroppen, och jag tog mig upp båda gångerna och var skakis när jag kom ner hahahaha. Jag är så töntig.. Kan ju tillägga att min 6-åring klättrade båda väggarna innan mig och han klarade det galant! Han är galet stark haha! Den första väggen var förresten vanlig, utan att luta och min värdmamma tog kort på mig på den väggen. Ska försöka få tag på det kortet och ser hur rädd jag ser ut.... Haha :D

JAG SAKNAR MINA VÄNNER!! Jag gillar min familj jättemkt, men det blir jobbigt ibland och tar en hel del energi. Plus att jag inte har vart ledig nu utan jobbat hela helgen, men bara några få timmar har jag varit ensam med barnen så det är inte jobbigt så sätt, bara att man inte kopplar bort "jobbet" när man alltid är omkring. Därför är det skönt att åka bort på sina lediga dagar.

Jag hade hela nedervåningen för mig själv med en stor säng och badrum med två handfat. Fy satan vad ensam jag kände mig ;( Nu känns det bättre att ha en twinbed för det får inte plats en till, ist för att ha en stor säng och rum för nån annan att hålla om :( Buuhuuuu. Jag ska kramas hela långa dan den dagen jag kmr hem till Sverige och jag tänker inte sova ensam!!! HÖR NI DET?!



Eh ja, som sagt, rätt suddiga bilder. Men det här dammen vi paddlade och fiskade i :) Där hotellet låg, fast det är bara hotell precis framför den här sjön. De andra husen är andras hus som dom hyr ut, de som vi bodde i :)

En väldigt mysig Columbusday-helg i Amerikat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0