I will never let you fall

Det är dags att sooooooova! Skulle egentligen åkt och fikat med kompisar men det blev för sent och stället låg för långt borta, får bli en annan gång :)

Ungarna kom hem tidigare från skolan idag, Kelly hämtade dom för att dom skulle få umgås mer med Bill nu när han är här. Vi var på jobbet hos kycklingarna, som har blivit jättestora nu!!, och sen åkte vi hem och dom badade i poolen. Var nästan 30 grader i poolen :S

Min kamera är paj igen :( Aaron sa att han kunde ta isär den mer men att jag måste säga att det okej för chansen finns att den inte kmr funka alls när han satt ihop den igen. Det är massa sand i objektivet, därför funkar den inte..

Näääää, jag för trött och nu blev jag deppig hehe


Night night :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0