JAG ÖVDELEVDE!!!

Tänkte jag skriva, JAG ÖVERLEVDE!! Så kass är jag inte ;) än.

Men vilken kväll! Jag trodde dock det skulle vara läskigare, säger jag som blev så skrämd att jag skrek och slängde mig på marken en gång och kille var seriöst ÖVERLYCKLIG för att han lyckades skrämma mig så mkt. Kul att jag gjorde hans dag iaf.. Gjorde mina vänners dag också för den delen, dom vek sig allihopa utav skratt så det här jag få höra länge haha ;)

Och det var helt GRYMT att åka bergodalbanor i mörkret :D Hahaha det var så jäkla läskigt för de kändes som dom gick betydligt fortare, det kan dom också ha gjort för det var så mkt folk men jag vet inte. Galet roligt var det iaf och jag ska dit igen ;) hehe

Men jag måste gå nu! Ska plocka upp Anni så ska vi hänga runt på Blakeney shoppingcenter idag :) Min familj gjorde förresten min dag när jag fann frukost på bordet och en kanelbulle <3



Min andra flaska flour är sluut! Det var hälften så nu har jag hälften kvar, precis som med mitt år :)


Yiiiiiiiiiiiis! och Score!!! Gjorde killen igår när han skrämt mig till döds. Mina vänner dog av skratt. Tur att det fanns så många kyrkogårdar i parken ;D


PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0