kill me, kill me now

Först och främst: MAMMA, det kan inte ha ngt med städat att göra för att jag spenderade hela daaaaaaan med att städa innan jag tog den bilden! Så det såå.
Nu till det huvudsakliga:

Huvudvääääärk :( Kalla mig FyndarN, huvud huvud. Ska lägga mig och läsa strax. Har snart läst ut boken så då måste jag köpa en ny och skicka hem denna ;)

På tal om skicka. Jag föreslår att ni börjar planera vad ni ska lägga i lådan som ni ska skicka till mig i julklapp :)

Några önskemål:

- Makrill i tomatsås
- Mamma Skans köttbullar
- Falukorv (ungarna kmr dö om dom får se mig äta rå falukorv på mackan, dom dör när jag äter skinka macka till frullle)
- Lite oboy
- Geisha
- Osthyvel
- Lite hushållsost
- Kan man skicka limpa? I så fall vill jag ha den som Pernilla alltid har som Linus alltid äter. Den blå gula! haha vad svenskt :D

Så, planera planera :D Nu väntar jag på en stor låda framåt jul. Känn pressen då..

Jag fick höra på posten att dom måste vara lyckliga i Sverige så ofta som jag skickar dit saker. VISST ÄR NI DEEET? Haha

Ville bara säga godnatt! Så.. Godnatt :*



Här har ni den ONÖDIGT belåtna skiten som skrämde livet ur mig på Scarowinds..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0