Panic switch

Graderna börjar gå ner och löven faller :) Runt 23 grader och sol idag.

Men jag ska berätta om lunchen i onsdags! Jag fick världens panik innan för jag hade aldrig träffat killen(påminner mig nu om att jag måste adda honom på facebook) så jag började föreställa mig väääääääääärldens tönt hahaha! Som killen jag jobbade tsm med förra vintern ;) HAHA!! Gamla byxor högt uppe i armhålorna med instoppad tröja, nördglasögon och jag vet inte vad hehe.

Men så knackar det på dörren och han ser helt normal ut :D En sån lättnad va ;) Killen är blond och blåögd och hemma i London tittar dom på Wallander på svenska med engelsk text. Det hade jag ingen aning om men både Wallander och Stig Larsson filmerna är hur populära som helst i England. Och dom ser dom på svenska! Jag tror Stig Larsson filmerna finns här med, tror nån nämnde det. Iaf den med draken, jag har bara TYP sett ettan så jag kan inte riktigt det där.

Igår tog Anni och jag med honom för att träffa några av "de andra" haha. Anni åkte 40 min för att ta en kaffe på Starbucks!!!! INSANE!! Hon har starbucks max 5min från sig hahah.

Ikväll har Nadini hejdåfest. Måste ta mig ut och köpa present!

Jag var på spinning imorse igen med Kelly och fasen vad jag inte ville gå haha. Jag har ingen lust alls att träna längre. Och de senaste två dagarna har jag vaknat med huvudvärk. Igår eftermiddag hade jag så ont i huvudet att jag mådde illa och jag har ingen aning varför. Jag dricker mkt vatten och sover.

jaja..



Lite svensk känsla på hönshuset ;) Aaron undrade vad fasen korset var för ngt haha. Midsommarstång okej?! Och en svart katt och havet hehe. Lexi gjorde också svenska flaggan bredvid hennes namn. Den bruna fläcken med ett grönt kors i är förresten Afrika. Hahahahah :')


Kjammm

Kommentarer
Pernilla o Lars

Hallå hjärtat!!

Vill bara säga att Lars just nu äter limpa med hushållsost, dock aldrig paprika. Du vet väl hur han är....

Saknar dig jättemycket, kan inte tro att halva tiden snart har gått. Du verkar absolut ha hittat din plats på jorden, förutom hemma.

Vet att vi är dåliga på att höra av oss men du finns med oss hela tiden ändå.

Skulle hemskt gärna vilja ha en adress till dig. Du kanske kan maila den till mig?

Massor av kramar

2010-10-15 @ 18:36:43
Plupp

haha du kanske behöver glasögon B-)

2010-10-15 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0